Alla inlägg den 18 maj 2008

Av Izabelle - 18 maj 2008 20:08


NU ÄR DET BESTÄMT! JAG ÅKER HEM 5:e JUNI!

DET KÄNNS HELT UNDERBART!

fast jag måste prata med pappa först...


Det enda som ligger och skaver är att jag har lite skolarbeten och prov kvar att göra.. Men det hinner jag göra, det MÅSTE jag göra.. DET ÄR VÄL KLART ATT JAG HINNER DET (:


Jag lägger upp en bild som jag har glömt lägga upp i säkert en vecka typ :p

Iaf så är den ifrån Besökshelgen då jag, Lisa, Maria och Sara klappar en livs levande ren! ain't it coolt ?

Av Izabelle - 18 maj 2008 16:54


Jag är så himla shopping galen just nu! Om jag bara hade pengar hade jag köpt massa kläder! Problemet är såklart att jag inte har några pengar. Längtar asmycket tills jag kommer hem så jag kan handla för alla mina pengar :) Nejdå, inte alla pengar men nästan :p


Nu sitter jag och äter torrostade jordnötter. Riktigt gott! Jag och Lisa cyklade in på samhället och köpte nötter :)

       Ska fortsätta städa mitt rum, som jag började göra lite tidigare idag. Jag hatar att städa, men jag gillar att ha det städat. Synd bara att mitt rum är stökigt igen efter 2-3 dagar.

Nä, nu kan jag inte sitta här och svulla jordnötter längre. Måste ta tummen ur rumpan och få allt gjort. Det kommer kännas bättre när allt är gjort!

                                    Krams

Av Izabelle - 18 maj 2008 14:42


Jag vill handla TONVIS med kläder!!

Bara två nackdelar; Jag är i Arjeplog och jag har inga pengar :(


Men nu måste jag gå och tvätta! :p Roligare kan man inte ha!


Krams

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards