Alla inlägg den 9 maj 2008

Av Izabelle - 9 maj 2008 18:16


Varför ska man jämt och ständigt behöva skriva RUBRIK?!

Det är ju det som är det svåraste med hela bloggen ju! Plus att jag glömmer typ hela tiden att skriva en, så det står "Rubrik saknas". GRRRH!


Anyway, nog om det.. En positiv nyhet har vi här: JAG HAR HITTAT EN CYKEL!!! EN DAMTRALLA TILL OCH MED :)

(sorry Lisa och Maria för ordvalet, men det heter faktiskt damtralla och INGET annat!)

Det bästa med den är den kostar bara 350 kr och finns i Västerås, så något av päronen får hämta den. Det sämsta var att det fanns ingen bild på den och att den saknar 3 stycken ekrar, men det kan pappa fixa. =D


OH VAD GLAD JAG ÄR JUST NU! hoppas bara att den finns kvar dock.. men det är väl klart att den gör det? eller?


Ikväll blir det nog bara chill med Fredrik tror jag. Vi ska se på en film, vilken vet jag inte, men hoppas att jag får bestämma! ;p


Nu väntar jag på att pappa ska ringa, hör och häpna(!) har inte pratat med honom på evigheter och det enda jag egentligen vill är att berätta om cykeln.. Fast det är ju klart att jag vill prata om andra saker också. :p

                                            Krams 

Av Izabelle - 9 maj 2008 16:49


Känner mig fortfarande lite små depp.. :( Har kommit på vad det är tror jag, eller jag har det. Jag har hemlängtan! Inte efter Västerås, jag trivs jättebra i Arjeplog. Men alla människor hemma saknar jag.. Och det är HEL månad kvar! Som sagt är ju EN månad inte alls mycket :) Förhoppningvis åker jag kanske hem lite tidigare innan skolavslutningen, men vi får se.


Shit vad mätt jag är, var och åt mat för typ ½ timme sen..


För övrigt gillar jag verkligen min bok som jag lånade tidigare i veckan :) Har läst en bit över 100 sidor och den blir bara bättre. Det kan ju inte bli sämre.. Det får inte bli det..


Imorgon klockan 12 börjar BESÖKSHELGEN 2008 officiellt! =D !

Men alla har redan börjat tagga till. Jag ska vara guide och därmed är jag också "fadder" ända till halv elva på kvällen :o Men det blir nog askul! Jag och Maria ska äga som guider :) eller hur? Ska bli roligt att se de nya ettorna och se vad de är för några,. kanske lära känna någon?


Funderar på att hoppa in i duschen, men mamma sa att hon skulle ringa mig vid halv fem (!) och den är ju nu tio över fem! så jag ska kanske ta och ringa henne istället..

Hörs senare, när jag vet vad jag ska göra ikväll :)

                                                  
                               Krams

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards