Alla inlägg den 12 maj 2008

Av Izabelle - 12 maj 2008 11:02


Nu har vi italienska, skiitkul asså ! :) or not... Men det är inte alltid så tråkigt, just nu håller jag på att göra en massa uppgifter som jag inte har gjort än :p fast det är jag snart klar med. Skönt värre!


Är helt sinnessjukt trött idag! Somnade alldeles försent igår. Efter klockan elva, men som alltid har jag en ursäkt och denna gång lyder den så här: Jag fastnade framför ett TV-program på SVT1. Det handlade om rymden och forskningen som ska ta människan till Mars. Mäkta Intressant! Det slutade 23.10, så jag somnade precis efter det.


Just det orkade inte nämna det igår, då skrev jag ju om besökshelgen.

DET SNÖADE IGÅR! Typ hela eftermiddagen och kvällen.. Det känns inte alls bra, jag menar det är ju faktiskt mitten av maj och  bara EN månad kvar till skolavslutningen! Plus att det var jättekallt imorse, iaf vindarna. :s


Nu ska jag göra ngon nytta!

                                                  
     Krams

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards