Alla inlägg den 11 maj 2008

Av Izabelle - 11 maj 2008 22:36


Nu så är besökshelgen över.. Vet inte om jag ska gråta eller skratta :p nejdå, skojja bara xD fast på något sätt är det skönt att allt är över, spänningen som fanns innan är nu försvunnen. SKÖNT!

Som jag skrev i fredags, tror jag att det var, var jag ju guide. Jag och en lärare visade runt 4 grabbar och deras föräldrar. Vi gick runt hela skolan och till elevhemmet :) Vid fyra var det hamburgerdags! MUMS! Klockan 5 åkte alla besökande elever och guider till Mellanström (en by utanför Arjeplog). Där hade lekgruppen ordnat lekar, askul! :) Sen gick vi iväg till ett annat ställe och åt mat.

Där fanns det två renar som man fick klappa! :o Jag kände mig som ett litet barn igen! :p =D det var helt grymt, eller vad?

 Efter allt var slut i Mellanström åkte bussen tillbaka till Arjeplog. Jag och några vänner åkte i en minibuss tillbaka. Dem skjutsade oss till elevhemmet direkt :) fast vi skulle ju på nya :p menmen..

Under tiden jag väntade på Fredrik och skjuts spelade jag pingis med kuratorn Nina och Linus. Vi hade askul! XD

Sen dök David upp och skjutsade mig till nya. Där var det inge kul, men kanske för att jag var nykter :p kanske inte :p Gick hem med Carl, Micke och Martin. Vi var på Stugan (vårat elevhem) vid halv ett. Gick och lade mig på en gång...


I vilket fall var det en minnesvärd besökshelg, fast jag missade en del på Nya.. :p


NUSKAJAGÄNTLIGENSOVA!HARVARITSJUKTTRÖTTHELADAGEN 

Krams

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards