Alla inlägg under juni 2008

Av Izabelle - 30 juni 2008 16:57


Alla som känner mig vet att min Stora idol är Pippi Långstrump :)

Ni som inte visste det vet det nu!


Håller på att ladda hem det just nu och det är bara 5 minuter kvar! :o

Hade bara 4 GB ledigt på hårddisken och nu är det fullt! får inte plats med nåt mer.. ): men jag ska se till att bränna ut all OC, Pippi och filmerna på DVD istället.


Nu kommer jag väl inte skriva på ett bra tag igen, kanske att jag ska säga som Maria? Jag tar ett Bloggbrejk nu i sommar. Jag tror nog bestämt att jag gör det. Men jag är inte säker på att kommer hålla det, en sak är iaf säker: Bloggidéerna tryter på sommaren :p


 Ha en wonderbar SOMMAR!    Krams på er <3

Av Izabelle - 22 juni 2008 23:31


Jag vet att jag inte har skrivit på flera dagar, och tänker inte skriva så mycket nu heller men jag måste bara få säga en sak.


Spanien Schalala, Spanien SCHAAAAAAALALALALA!!!


Jag är ju varken spanjor och jag brukar inte heja på dem i normala fall, men just i den här matchen mot Italien så ville jag att dem skulle vinna! Och det gjorde dem! Gött asså. (:


Nu ska jag sova för imorgon ska jag och Daniela åka ner på stan. För hon åker till Spanien senare på kvällen.

                                            Krams

Av Izabelle - 13 juni 2008 15:59


JAG MÅR ILLA

 Kan ju ha att göra med att jag har ätit onyttigt hela dagen :p

Inte alls bra Izabelle!


Ikväll ska jag förmodligen ner på Vattendraget och RixFm-festival. Musiken suger, men det är ju iaf något som händer i denna annars så dötrista stad.


Nu måste jag dammsuga vardagsrummet innan mamma kommer hem..

            Krams

Av Izabelle - 12 juni 2008 12:33


sitter just nu o käkar glass :) inte världens godaste men den funkar. :p


Försöker också skriva ett personligt brev. Som ska vara inlämnat idag, hur bra är det att börja samma dag? hm.. INTE BRA ALLS! Hur kul är det att sitta och berätta allt om sig själv till en lärare? Enligt mig är det inte det minsta kul, speciellt när min lärare sa att jag inte behövde lämna in den. Och speciellt när jag sa att det inte var några problem. Men det är visst ett problem! Ett stort dessutom.


Men nu till roligare saker :) Jag ska ner på stan med Maja snart, eller vid två rättare sagt :p men det är ju snart. Hon ska klippa sig och jag ska lämna tillbaka ett par skor och byta ett par shorts. Det viktigaste är dock att jag ska köpa en present till Daniela som fyller år idag! GRATTIS! <3


Hörs senare; Krams

SOL

Av Izabelle - 10 juni 2008 11:31


Summer Of Love! På Skiljeboskolan och min SYSTER ska vara med och spela :)  Hon är grymt bra och hennes band är också det, så allt kommer vara topp!

     Det börjar klockan 13.15, så nu är det ganska så drygt att vänta tills klockan blir det. Men det är bara att härda! eller hur?


Sen ska jag vara med Nadja och jag ska sova hos henne. Vi ska se på fotboll ikväll :) Hallå, det är ju Sverige - Grekland. Can't miss it for the world :p


Men nu ska jag hoppa in i duschen och fräscha upp mig lite allmänt sådär.

Krams

Av Izabelle - 6 juni 2008 22:04


Varför måste Du ALLTID göra mig arg och ledsen?! varförvarförvarför?

 du har säkert själv ingen aning och ingen annan heller! det är synd, för jag hoppas att du vet att jag älskar dig ändå <3

 Det tog en dag för dig att få mig att gråta. Just thought you should know.

Av Izabelle - 6 juni 2008 15:05


Varför kan jag inte sluta tänka på dig ?!

Vad jag än gör, så finns du alltid i mina tankar.

Nackdelen är dock att jag inte känner dig :(


Av Izabelle - 1 juni 2008 19:34


Varför skriver jag inte så mkt längre?!


Plus att nu känner jag mig så förbannad! Har säkert 1000 saker som ska göras innan jag åker hem till Västerås på torsdag. Vet inte ens om jag kommer hem då, eftersom pappa INTE har ringt mig än fast han sa att han skulle ringa mig i fredags! :s PAPPA RING OM DU SER DETTA!


Nu ska jag fortsätta plugga som denna dag i största allmänhet har bestått av


Krams

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards