Direktlänk till inlägg 20 september 2008

Sova?

Av Izabelle - 20 september 2008 17:23


Här ligger Hanna brevid mig och sover. Det ser så härligt ut!

Jag önskar också att jag kunde göra det, tror jag somnade till en kvart kanske men nu kan jag inte sluta tänka.. :) WHY ?


Iaf så var vi i Arvidsjaur idag, rolig att komma ifrån allt ett tag och se lite nya saker :) Men gårdagens kväll var ju ännu roligare! Jag trodde jag skulle DÖ när vi var utanför Nya, av skratt då. Kan man dö p g a för mycket skratt? För det där var fan på gränsen :p


Nu funderar jag på att samla ihop alla mina kläder som ligger på mitt golv och gå till tvättstugan. Min tvättid började snart för en halvtimme sen, så det är nog dags att gå dit..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Izabelle - 21 januari 2009 16:08

  Jag har en ny blogg igen (A).. för er som brukar läsa den här bloggen är den nya adressen: http://izabellepettersson.blogspot.com    det var bara det jag ville säga, hejdå ...

Av Izabelle - 14 december 2008 14:48

  Söndag = inte göra nåt alls, eller så lite som möjligt. Just nu är jag hos Lisa, men hon sover ju bara :p fast jag förstår henne. Hon och Sara var ju uppe hela natten till lördagen + att Lisa somnade typ vid fyra (inatt) eller vad nu klockan blev :...

Av Izabelle - 11 december 2008 18:18

  Sista kvällen med Maria.. jag kommer inte träffa henne förren nästa år! :o helt overkligt säger jag bara ...

Av Izabelle - 30 november 2008 19:58

Jag är en hemsk, riktigt hemsk människa. Jag är en fegis!

Av Izabelle - 17 november 2008 21:48

  Jag borde heta Damp med stort D! Hej förresten.. Det var ett bra tag sen nu och jag vet att jag kanske bör skriva av mig här lite oftare men jag kan inte ens lova mig själv det. Så är det, live with that.   p g a min så kallade damp har jag bitit ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards