Alla inlägg den 6 maj 2008

Av Izabelle - 6 maj 2008 20:22


Det finns människor som tycker att frukt är godis.. Jag önskar att jag också kunde tycka så. Ibland iaf :p Som idag tillexempel, det roliga är att jag gjorde det just för tillfället och köpte med mig mango och grape med mig hem :) Nackdelen var att jag också köpte glass och kolasås som Maria och jag sedan svullade i oss XD Men ack så gott det var! (:


Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan vänta på att mamma ska ringa mig, sen är det Desperate Housewives.. Känner på mig att det blir ett spännande avsnitt idag. Måste också hinna skära/skala frukten, har inte bestämt mig än vilken jag ska äta :p

           Krams

Av Izabelle - 6 maj 2008 12:27


Det blir ingen solning idag... :( Maria ringde för en stund sen och sa att de höll på att renovera där.. hm, vad ska man hitta på nu då?

Om mamma hade varit här hade ju svaret varit självklart: PLUGGAPLUGGA!

Men jag tror faktiskt att jag inte ska göra det, eller det beror ju på hur man ser det. :p Tänkte läsa i min svenskabok :) Det jag läst har varit bra och det är ju positivt eftersom jag var lite orolig att den skulle vara seg att läsa..


          Jag blev nyss sugen på att spela GTA istället för att läsa. Är nog en liten datanörd trots allt :p

 Laddar just nu hem Elvis Presley. Är han inte grym or what? :o haha

                  Krams

Av Izabelle - 6 maj 2008 11:27


Det är sjukt vad trött jag är..!  Inge bra. Förut lade mig mellan elva och halv på kvällarna, men då var jag också lika trött som jag är nu. Ikväll blir det läggdags efter Desperate Housewives :p


På gympan idag, som är den första lektionen för dagen, hade jag, Sara, Maria och Lisa vattengympa. Tro det eller ej! I vilket fall var det helt grymt kul =D På något konstigt vis försökte jag agera "ledare" och skulle då visa vad alla övningar gick ut på.. Det gick inte så bra alls :p men det var som sagt KUL!


Idag fyller min kompis Nadja år!! :) GRATTISÖNSKNINGAR TILL HENNE! <3


Nu är det lunch, sen ska jag, Lisa och Maria iväg på Stekhuset, som vi så fint kallar det, och sola (:

                                                  Krams

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards