Alla inlägg den 14 maj 2008

Av Izabelle - 14 maj 2008 22:38


Har nog en ny favoritlåt. Den heter Hilf mir fliegen och är gjord av Tokio Hotel. Har aldrig lyssnat på dem seriöst förut.. Men just den här låten är grymt bra, fast den är på tyska och det enda jag förstår är: Komm und hilf mit fliegen, leih mir diene flügels. = Kom och hjälp mig att flyga, låt mig låna dina vingar (ungefär något i den stilen).


Nu är det läggdags för länge sedan ser jag. Men har en bortförklaring, eller två faktiskt, jag sov 1½ timme efter skolan idag + att det är fortfarande ljust ute (!). Det blir aldrig riktigt mörkt nu förtiden. Läste att solen gick upp 03.06 och ner 22.56 :o , ganska stor skillnad om man jämnför mot i vintras!

              GODNATT och Krams

PS. Jag vet inte hur man lägger ut en youtube film än.. Men jag ska be Maria om hjälp imorgon, så då blir det en film istället :) DS.

http://youtube.com/watch?v=owlggveBRKE&feature=related
Av Izabelle - 14 maj 2008 21:34

Jag blev utmanad av Maria :)


TRE namn jag går under:

Izabelle

Bell

Izza



TRE saker som skrämmer mig:

Folk som inte kan behärska sina beteenden

Klimatförändringarna (inte så mkt, men ändå)

Att gå ensam hem när det är mörkt



TRE saker jag har på mig:

Glasögon

Strumpor

Kofta



TRE sanningar:

Jag stressar upp mig själv inför prov och skolarbeten

Jag har svårt att visa känslor

Jag lyssnar på i stort sett ALL musik, just nu diggar jag Elvis Presley!


TRE saker jag verkligen vill ha:

Körkort & Bil

SOMMAR

Mina nära & kära hemifrån HÄR i Arjeplog


Jag utmanar Hanna, för Lisa blev utmanad av Maria och Maria utmanade mig :p

                      Krams

Av Izabelle - 14 maj 2008 20:57


Nu är det Grey's Anatomy ! :)

 skriver mer i pausen..

Av Izabelle - 14 maj 2008 12:37


Matematik = SVÅRT!


I alla fall när det handlar om ekvationssystem och additionsmetoden.

Och Tom är inte här, så jag kan inte få någon hjälp! =/ Men han kommer hit om typ en halvtimme, men då ska vi egentligen vara i Medan på ett informationsmöte om invandrarna i Arjeplog. Jag menar vi hade ju ett sådant IGÅR! ovärt att gå! Bättre att räkna matte istället :) , vi har PROV på fredag!


NU MÅSTE JAG RÄKNA LITE, FAST JAG INTE KAN NÅT :p

Krams

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards