Alla inlägg den 12 augusti 2008

Av Izabelle - 12 augusti 2008 11:32


Nu har det återigen varit ett litet uppehåll, dock bara på fyra dagar :p , men det känns som jag inte har så mycket att berätta om. Kanske lite grann om jag tänker efter.


Jag och Nadja var i vår kära huvudstad Stockholm igår, måndag. Vi strosade omkring, hon träffade en komps och så shoppade vi :) Nog för att jag inte hade så särskilt mycket pengar, men hittade iaf ett par svarta tyg skor för 75 :-, som hittat tyckte jag och köpte dem. Sen hittade jag två linnen på MQ :) Mamma tyckte att det var sommarlinnen, men jag sa att man kan ju ha en kofta över eller nåt så blir det höstigt ändå :p Nadja och jag åt världens godate thaibuffé, okej kanske inte världens, men mums var det iaf!


Igår kväll när jag kom hem skulle jag ha åkt till Jessica, för där var alla. Och vi skulle fixa musiken till festen och så. Men självklart har min syster tagit cykelnyckeln, från min nyckelknippa dessutom(!), och jag ville inte gå hem från Jessica när det är mörkt ute..


Idag måste jag tvätta. Jag lovar jag har INGA rena kläder. Solen skiner och jag känner mig inte så taggad att behöva gå ner till tvättstugan. Som tur är ska inte solen skina hela dagen, bara fram till 12. Tänk om tvättstugan är bokad hela dagen? Vad gör jag då?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards