Alla inlägg den 5 augusti 2008

Av Izabelle - 5 augusti 2008 23:56

Nu är klockan alldeles för mycket efter läggdags för mig. Jag har gått upp mellan 7.30 och 8.00 sen i fredags och gått och lagt mig mellan 00 och 03. Hur många dagar är det egentligen? Det är fan fem dagar! och det är fortfarande sommarlov liksom :p

Vad har jag då hunnit göra under dessa låånga fem dagar?

Jo det ska jag tala om, men inte allt nu. Jag har fyllt 17! Den 2 augusti närmare bestämt =D Det känns inte som om att jag är det konstigt nog, men det kan ju ha att göra med att jag inte var hemma då. Jag var nämligen i Dalarna på Classic Car Week :) Hur kul som helst, om man bortser från regnet. Fast det regnade ju inte under lördagen, bara några småskurar.


Kom hem från Dalarna i söndags och det vara bara att packa upp väskan och packa den igen. Jag, Jennifer, mamma och Camilla(moster) åkte på Tallinn-kryssning :) Helt UNDERBART! Dock inte en liten incident. Men det behöver vi inte tala om :p Iaf så hade vi fyra kul på båten med god mat och karaoke, fast ingen av oss sjöng. Mamma och Jennifer skulle sjunga, men dem fega ur! I Tallinn köpte jag en jättefin tröja och tjocksockar. Helt underbart mysiga är dem! Tänk bara tills vintern kommer. Vi kom hem idag och jag är helt slutkörd efter dessa härliga dagar. Nu på kvällen var vi över till min morbror och firade mig. Fick pengar och nödvändiga saker som jag har önskat mig :)

   Nej, nu måste jag verkligen sova! Ska upp tidigt imorgon också. Bloggar innan jag åker..

          puss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards