Alla inlägg den 24 juli 2008

Av Izabelle - 24 juli 2008 23:51


Nu är sleepovern över. Jag vet att jag inte har uppdaterat på ett tag, dags för det tycker jag.

       I tisdags var jag ju Stockholm och träffade Sara och Jenny. Men det bästa var ändå att jag fick träffa Maria! Jo det är helt sant, trodde inte att jag skulle få träffa henne i sommar. Men så fel man kan ha ibland :p Vi hade iaf det jättetrevligt, sprang runt i city och käkade körsbär på Hötorgstrappan. Kanonkul var det :]


Nu till det som hände igår. Jag var hos Amanda hela dagen, vi badade och solade med hennes kusiner från Italien. Allihopa åkte dit idag, så jag får inte träffa Amanda på hela tre veckor!

     På kvällen hade jag ju sleepover :) Vi lagade tacos, spelade "Galenpanna" och hade det allmänt trevligt. Riktigt kul var det :) 


Och idag var jag, Matilda, Sofia och Nathali på Nathlis äng. Vi picknickade och stekte i solen :) För övrigt höll den på att ta kål på mig, men hellre sol än regn och det ser ju lovande ut resten av veckan :)  


Jag ursäktar för ett lååångt inlägg, men detta var ju flera dagars uppdatering :p

                  Krams

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards