Alla inlägg den 20 juli 2008

Av Izabelle - 20 juli 2008 18:03


Jag har aldrig gjort en lista förut, men varför inte prova på en denna vecka?

Anledningen till att jag inte har gjort en förut måste ju vara att jag sällan har så mycket att göra :p

          Här är den:

Måndag: Åka till Sthlm och INTE träffa Maria, vilket suger

Tisdag: Träffa Sara Skum och försöka att låta bli shopping

Onsdag: Sleepover hos mig med härliga människor :)

Torsdag: Har inget planerat, städa upp efter gårdagen

Helgen: Tar den som den kommer, lättast så (Y)


Nu ska jag äta lite mat, fast jag inte är hungrig :p

Av Izabelle - 20 juli 2008 00:37


Det är ju inte det lättaste i denna tristess, men kvällens solstrålar är Hanna och Lisa! Har chattat med båda ett tag och det lättade det hela lite :)


Pratade med Maria också på vägen hem från Konsum :) Var där och köpte lördagsgodis, som om att jag äter nyttigt alla andra dagar i veckan. Men jag skyller på sommaren. Mamma och jag pratade dock om att börja gå ut och gå varje morgon. Det låter ju inte som en helt dum idé tycker jag. Har länge tänkt göra det, men hallå, var är motivationen till det liksom?


Nu sitter jag och gör ingenting helt enkelt. Vill läsa en bra bok, men har ingen aning vad jag ska läsa nu när jag har läst ut den sista Harry Potter-boken. Plus att den är något lurt med the connection mellan min och Lisas telefoner. Hmm, undrar vad det kan vara..

 Det visar väl sig imorgon.. Får vi hoppas :p

          Nu ska jag snart hoppa i säng (inte bokstavlingen),

Låt denna underbart mysiga låt avnjutas så länge..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards