Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av Izabelle - 20 oktober 2008 16:17


Hip hopp!

Nu var det ju ett tag sen igen, varför går det så grymt lång tid mellan varje inlägg? Det kan ni inte svara på och tyvärr inte jag heller. :p

Som tur är har jag ju ingen stor blogg som måste underhålla tusentals läsare varje dag. :)


Sista veckan i skolan innan lovet :) TJOHO! vad skönt!, men det känns ändå som att det är typ två veckor kvar..


Nu tänkte jag göra en sån här att göra-lista:

Måndag: Plocka upp kläder och saker från golvet, plugga (läsa engelskabok) och lägga in rena kläder i garderoben

Tisdag:  Plugga, hemsidan och läsa engelskaboken

Onsdag: Fortsätta med hemsidan om jag orkar :p MAMMA KOMMER HIT!

Torsdag: Packa och tvätta! Åka till Arvidsjaur (:

Fredag: ÅKER HEM TILL VÄSTERÅS IGEN! <3 biig lööwee on that liksom!


Detta var väl iaf en grund, vet inte om den kommer att fyllas på eller minskas under veckans gång. Jag skrev ju också att mamma kommer hit :) Jag har nog inte fattat det förns hon är här tror jag :p men jag håller på att längta ihjäl mig tror jag! 


Nej här kan jag inte sitta o slappa längre dags att läsa på jag har typ hundra sidor tills på onsdag.

                                         pusshej

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards